tillbaka från de döda

hehe... ja vad kan man säga? mer än typ "ohh hej erica!.... vart fan har du hållit hus? :O" ja hehe. anledningen till att jag skriver är helt enkelt att jag inte kan sova... jag försöker starta någon puckad film men heja heja! det går inget vidaren(som ni förmodligen märker)

aa fan.. nytt år nya möjligheter, nya förluster o vinster, men det här året e ta mig fan mitt år! har invigit det hela med chris brown!!!!!!! och jag var en fucking halv dm ifrån hnm!!!! msn blev liksom heöt till sig när han dök upp (lr ska vi säga ner för all som var där) på scenen. hehe han hissades nämligen ner från taket. sjukt grymt!!!

åhh! jag ser fram emot gymnasiet men är en gnutta nervös ändå. men vem äör inte det egentligen. Skolan som lilla jag planerar att söka till är ett privat gymnasie men har verkligen fått världens bästa kritik och ett stort plus till den söta killen som går där! hehe träffade hnm på öppet hus när jag o seffo gick dit.

jag vill göra en kort sammanfattning utav 2008 men orkar inte hehe. det har varit ett riktigt svängigt år iaf. men det har både varit super och ehh kefft. det allra dåligaste är nog förlusten av en kär vän till mig. men som sagt man kommer nån gång gå skilda vägar, även fast man verkligen inte vill.. det värsta är nog att jag får känslan av att det hela är mitt fel. jag bär skulden på mina axlar även fast jag inte borde göra det. iaf inte hela. det jag älskade var nog min ny hittade vän Tani. visst så har vi alltid varit kompisar men nu är det liksom omöjligt att föreställa sig en dag utan den där lilla sötgurkan! vad som hänt på killfronten ska vi knappast ta upp heheh (jaja det har inte varit något vidare)

jag måste också säga att jag e lite avis... på min kusin! fan hon ska till turkiet i sommar med alla sina kompisar!! jag vill också :( de är typ 4 tjejer o 4 killar. kan ni förtså hur roligt det skulle vara!! jag man ändå vore i hennes skor ( då syftar jag nog på att hon faktiskr fåår åka:O) jaja min tid kommer väll.. right girls? 

okej det här var ett konstigt inlägg men whatevver lalal 
peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0