men va fan...

okej jag är fett irri nu!!! sker värsta inlägget om hela världen!! sen trycker jag på fel knapp!!! damp!

jaja då får man väll börja om igen...

hej (skrev tjabba innan)

ja vad händer i livet för lilla ericoo då? okej, säger bara FULLT UPP! men på nått sätt diggar jag det.. men tiden går åt som sprit på en tonårsfest! man önskar alltid att du kunde använda den till något annat, nått nyttigare! som tur så har jag mycket tid till det som ligger högst upp på min nyttighetslista, nämligen my girls och familjen, Tjejerna träffar jag ju alltid i plugget och på träningarna. en del träffar jag även under ett projekt som jag leder, "demokratislaget" heter det. aa visst låter det liite fjantigt men är faktiskt hur kul som helst!! haaha man tävlar mot andra mötesplatser om en resa till bryssel. grejen är att mna ska arrangera så mycket roligt och bra för ungdomar som möjligt. jag ska vara ärlig och säga att den största drivkraften för mig i det här projektet faktiskt inte är resan... det är ta mig fan äran!! men hallå? den som vinner får ta emot priset i stadshuset, blåhallen!!! det händer typ bara once in a life time!!! och jag har chansen att få uppleva det! SJUKT GRYMMT! ( MEN SJÄLVKLART VILL JAG RESA OCH KÄMPAR FÖR DET LIKASÅ)

Japp anat som tar tid är plugget... och en annan sak som är lite nytt, Lilla erica har nämligen gått o blivit krönikör! haha vet inte om jag kan nämna tidningens namn, men det ska vi checka ( kommer nog inte vara nått problem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0