äventyr

ojoj vad tiden går snabbt när man har kul..

ni kommer aldrig kunna gissa vad jag gjorde idag kl 11 på morgonen.... hah jag gick nämligen och simma :P det är jätte skönt faktiskt! ta en simtur för sig själv och tänka genom en massa saker. Man blir verkligen skit trött efter en halvtimme och då är bastun nästa hållplats! jag kände mig jätte frisk efter simturen och åkte därifrån vidare till bredäng och hem till sefora. hah tittade på mulan med hennes lillasyster sen stack s o jag iväg till skärholmen och fixade en massa saker inför våran midnattsturnering imorn.

shiit det kommer bli skit roligt imorn! men hur jobbigt som helst haha men efter imorn ska jag verkligen ta en pause ifrån allt jag är involverad i .

jaja ska ta en promme med morsan nu shaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0