att leva som kuban

en kuba resa i sommar med en nära vän.. hur låter det?
som musik i mina öron iaf!

tänk att dansa salsa genom natten. sen vakna upp av värmen ifrån solen och bara äta en saftig mangofrukt innan du går ner till den kritvita stranden med det turkåsblå vattnet.. musik i mina öron!!

jag och T kmr bo i ett kubansk hem med kubaner mitt i kulturens centrum! hennes låtsas mamma är nämligen kubanska och vi kommer bo med hennes syster mitt i centrala havanna! vi kommer även hyra ett strandhus så att det inte blir för lite sol och bad och för mycket fest och dans. det måste vara lite balans så man inte tröttnar ( inte för att jag någonsin skulle göra det men iaf)

men självklart finns det en hake i det hela. .. Pengar

att ha råd med biljetten är "the biggest problem" just nu. när vi samlat ihop runt 4000kr var så är läget stabilt och kubaresan kommer bli av. Vi har gjort upp en liten plan för att vi faktiskt också ska kämpa för det här och det e JOBB  hellt enkelt.

nu är det bara att hoppas på att våran plan går igenom! sen är det bara KUBA HERE I COME!





El Capitolio, the capitol building of Cuba by tommyimages_com.

Havana Homes by jasminder. fy fan va coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0