tisdag

Sitter här tillsammans med min Mammi, hon vill titta vad jag gör vid datan hela tiden hehe. Vi ska kolla på melodifestivalgrejen. haha hon sprang ner till Lidl och köpte popcorn och nån chokladgrej yummi... man måste ju ha lite snacks ;)

ska berätta lite kortfattat om denn tisadag. Praoen gick bra som vanligt. Älskar verkligen min praoplats! och personalen hehe kmr så bra överens med dom riktigt roligt faktiskt. Idag kom en lärare på besök också. Första gången och det var inte en av mina favorit lärare direkt.. menmen jag fick även ett gulligt oväntat besök av Kristina och Karro. Jag fick bjuda dom på dricka av e av personalen så satt vi och prata lite om praoen och lite andra saker. Chansen att jag ska få jobb är rätt stor. En kille som praktiserade före mig har blivit anstäld som extra personal 15år(och rätt söt hihi). Håll tummarna för mig!
image65det gck inte att vända bilden :P
well well nu ska jag spendra lite tid med min mamma

peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0