shululu

Ja det var ett tag sen ett inlägg kom.. men men nu är erna väntan över ;)
ja vad har hänt dom senate dagarna..? Prao som vanligt och så blev jag bjuden på bio av världens sötaste Rouaa! haha vi såg självklart en film i genren komedi. Det blev DUMPAD haha och jag säger bara att den får 5 av 5 plus! cerkligen rolig och underhållande! men som sagt för att en film ska bli rolig måste man se den med rätt männinskor vilket jag gjorde

tydligen går det inte att klistra in nån bild men tjejn som spelar receptionst är så oemotstånligt sööt! gud! hon heter Mila Kunis ni måste spana in henne! sök på google lr nått, vad tycker ni är hon inte skiit söt!?

Igår så träffades jag och tjejerna för en kort/myskväll hemma hos mig. Det blev lite vattenkrig haah vilket ledde tll att min mamma blev skit sur på mig.. men men haha det var värt det. Sen effetr lite kortspel och chill så bar det av hemmåt. jag följde med eftersom jag skule sova hos min farmor, så mysit att vara hos henne

pussar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0