parfym jakten

idag vaknade jag upp hemma hos min farmor. Jag lovade henen hjälp med att hitta en speciell parfym. Jag klädde på mig (outfiten kmr upp senare) och så hoppade vi in i bilen och körde iväg till Åhlens city såklart. Vi hittade parfymen rätt snabbt. Jag måste medge att den luktar rätt gott Rumer hette den. Sofistikerad och sensuel lukt. Men jag kör på mina egna parfymer bl.a Belive britneys nya min favorit (grovt rekomenderad av mig) och klassikern Dior Hypnotic Posion. Sen gick vi runt lite i stan eftersom det var över 3 år som min farmor knallade runt där på shopping gatorna. Vi tog en fika pause på coffehouse by george där min kära vän Dilan praoar. Hon var inte där idag men Hallon pajen som hon rekomenderade till mig var jätte god! och ett extra plus för dom snygga killarna i kassan ;)

jaja nu ska jag ha en "trevlig" familje middag shaao<3

Kommentarer
Postat av: bella

Svar: hääärligt! visst har hon det. sjukt snygg stil! en bra stilikon!

2008-05-18 @ 19:46:40
URL: http://bellablogg.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: Filmen var riktigt bra, den är lättsam. Kan rekommenderas.

2008-05-18 @ 19:57:58
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0