P to the RAO

heej!

ja idag praoeade jag som sagt. Det gick ovanligt bra faktiskt. I början är man lite blyg men det lättade efter 2 timmar ungefär. Jag fick göra allt inom resturangen förutom att stå i kassan.Men jag fick Servara, diska, duka av andra små saker och så fick jag tom laga mat! Personalen var jätte trevlig och lätt att komma överens med. Fast det ända jag tänkte på så forta jag bärde ut en tallrik var: '' rammla inte.. så luungt , ..akta tröskeln det är bara någon meter kvar.., ställ ner tallriken försiktigt!!!!'' hahaha typ så

När jag slutat kl 17.00 så gick jag runt i några affärer asså Guuud! man vill bara ha 10 tusen kronor i fick pengar och plocka på sig allt man vill ha(det kmr aldrig hända). Jätte fina sommar plagg på bl.a ZARA skit söta sommar linnen och tunikor!

När jag slutligen kom till t-banan så ringde jag Kristina och hade ett låååångt samtal hehe hela vägen hem pratade jag med henne i tel allt från a-ö. Det var skönt att ha någon att prata med när man sitter själv i t-banan hehe jag störde nog några personer i min omgivning efersom jag pratar ovanligt högt när jag inte ska det.. japp en fin bild på min jobb outfit lägger jag väll in senare ..

chaao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0