Men tjenare sickaan!

Shallo =D

kom hem igår från 5 underbara dagar i GBG! gud det var verkligen paradis att vara där! tågresan dit och tillbaka var tom med rolig. 88 spelare från min klubb, JKS möttes i bredängs centrum och åkte i samma vagn. Det var ett abonerat tåg så bara basketspelare ombord! Jag gick igenom vagnarna några gånger dit (eftersom vi krockade med en älg och fick stå i 1 timme) och när man jämförde stämningen med våran vagn så tog den priset! helt kaos men så jävla roligt!

När man är i gbg så är liseberg ett måste!´vi hade gratis inträde så självklart gick hela laget med. Kanonen och Balder säger jag bara! haaha

vill berätta mer men det blir en 349 sidors bok då men jag lägger in lite bilder senare så får ni se :) bilder säger ju mer än 1000


shaao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0