busy..

Men tjenare!

som rubriken säger på det här inlägget så har jag varit rätt upptage.. eller lat hehe lite blandat. Idag på praoen så var det annan personal, så var tvungen att göra ännu ett bra "första intryck" hoppas det gick bra. Men guuud vilken rusch det blev vid lunch tid! och den höll på i 2 timmar! Jag som bara praoat i 3 dagar och tvingats lära mig alla maträtter samt andra saker snabbt tyckte att jag skötte mig bra. En av personalerna var Chefen så om jag gjorde bra ifrån mig så kanske man lyckas med ett sommarjobb. och det är ju bra!
En sak jag hatade idag var när jag lagade Nacho DeLux med extra kött.. som jag glömde så kom gubben jag serverat fram och klagade!! asså om jag inte fick nervsammanbrott där! Det var så kmt stress och folk och mitt i allt så kmr en gybbe fram och klagar ocg vill ha mer köttfärs!? ser han inte att jag är upptagen lr vill han bara jävlas.. nehh gud vid den stunden ville jag bara springa hem och lägga mig xP

efter praon så kom Rouaa och hämtade mig. Vi tog en sväng på stan och stötte på kristina(www.kriistinaa.blogg.se) vi gick alla och hämtade Dilan från hennes prao som jag blev lite avis på.. hon får kladdkaka och massa annat gott helt gratis! haha och jag får nachos. Ja och efter det så gled jag och rouaa förbi skanstull och den där kina affären som bara hade såå mycket saker! fast målet var att gå till antik, där dom har jätte fina örhängen. Och typiskt min vanliga tur så var det stängt när vi kom fram HAHA

jaja mina smp enciladas nu ska jag äta lite sen hopp i säng!

pyss å kraam <3

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i Usa

Visst är min design på blogg grymt snygg, och jag önskar jag kunde göra nått liknande själv. Men jag har, som så många andra, fått hjälp av en tjej som verkligen är grym på detta.
Dessutom har jag haft den ett bra tag så det är anledningen till att jag vill byta ut den.

Måste säga att jag gillar din stil, klädstil, verkligen. Soft men snyggt!!

Hoppas du har det bra!!
Kramar Louise

2008-05-17 @ 03:08:13
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0