blogg pause?

tjallo!

ja jag har inte bloggat på ett tag som kanske märks men ursäkten är att jag inte haft tid, och att jag dessvärre inte har någon data. snor mammas data i smyg.. hihi ja lite uppdatering. Karro fyller år idag! grattis! vi firade henne i fredags med en myskväll med massa gott hemma hos henne. Vi tittade på en Väldigt bra rysare 1408 jag rekomenderar den 5 av 5 plus!

jag fick gå tidigare efetrsom jag och familjen åkte till landet. Men såklart vi gjorde det efetrsom vädret var så sjukt fint i helgen! jag tog även mitt första dopp hehe det var inte lika varmt som vädret var iaf.. :P men nu är det gjort! man är väll ingen badkruka. Åh juste den föregående vecka så hade vi ju prov. Matteprovet gick suveränt! och ännu bättre med fysik.. konstigt nog haha. Hoppas på ett MVG nu bara.

japp imorrn drar praoen igång! jag måste medge att jag är nervös men jag har sätt fram emot det så det lutar kanske lite mer åt det roliga hållet. Ja jag får väll skriva om hur första dagen på Taco Bar gick imorrn:)

pyss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0