at Högbergs

shallo
sitter hemma hos mulatto Sady. Det var inte så länge sen som jag kom hem från praoen och så bytte jag kläder(vilket var onödigt efetrsom det började spö regna på vägen hit)innan jag sprang ner till bussen. feter praon så hämtade Rouaa upp mig haha så fick hon även se den roliga och lagom snygga killen som jag jobbar med.

vi tog en promenad på stan bl.a bort till kungsan sen vidare bort till östermalm. Vi gick in i några affärer och surade över priserna. Det är förstås så att ingen av oss bredängs barn( jag är undantag eftersom jag bor i fruängen men tillbringar min tid i bredäng jaja jag är fattig) har råd med ett snyggt linne för 800 kr. Men men life goes on.

nu är det dags för lite fika skriver senare ,
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0