100 år senre

Heej!

som sagt 100 år senare, jag har inte bloggat på typ.. 100 år? haha men men vad ska man göra? HAr varit rätt så upptagen om ni förstår. Ja den här veckan har varit den roligaste på länge! allt har varit nästan helr perfekt. Jag fick jobb på min prao plats, mne den enda tråkiga var att lämna den.. Jag fick tårar när jag gick ut från dörren och nu står nya dörrar öppna.. Bl.a på måndag så är skolans dörrar öppna igen, BORING!

jaja om jag ska berätta allt som hänt den här veckan kmr det förmodligen krävas två bloggar så lite kort och gott om det allra roligaste:
 
måndag, tisdag,
onsdag: så mötte rouaa mig på jobbet och vi promenerade runt lite i stan köpte Ben and Jerry och chillade lite. Senre så mötte jag sady. Vi spelade match med damerna i Brännkyrka hallen.. Det gick inte så bra anyway..
torsdag: så var det jätte fint väder och das för en av min och rouaas traditioner EUROVISON. Vi tittade på den hemma hos henne och fick många skratt (som sagt jag skriver i Extrem korthet)
fredag: Rouaa mötte upp mig på jobbet vi gick runt lite i stan sen stack vi och solade och spana in killar på slussen/gamla stans bryggmokajengsak vid vattnet vi skulle köpt glass men vi är fattiga som sagt.. hehe. Dilan bjöd på en chokladboll på henens café som rouaa åt lite för mycket av och fick ont i magen.
vi åkte till bredäng, rouaa stack hem och jag mötte sefora och senare sady. Det blev en vild kväll haha bl.a cement krig (låter lite sjukt) sen blev jag lite irrirterad över att det är en massa grindar eller vad man ska kalla det runt hallen. Så.. vi flyttade på det lite  (sady, sefora inte ett ord!) haha. Min mamma var hemma själv eftersom min pappa som fyllde år den 22 (som jag inte visste om) var på landet och byggde klart vår pool.

huuh..nu är jag klar med den berättelsen nu är det bara dagens idag kvar!

på morgonon vaknade jag upp helt förvirrad. Ingen aning Vad jag höll på med. men skulle till bredäng och mötte upp min morfar. Vi åkte till Hågleby Parken och där skulle typ all min kusiner uppträda med olika saker(jag lägger in videosar sen)
Emelie spelar ie n flöjt orkester och fick sjunga inhopp idag för att deras sångerskor inte var där
FY FAN VILKEN GRYMM KUSIN JAG HAR! så grymmt duktig!! STOLT! haha sen så uppträdde min andra kusin
Sophia med sitt rock band JAG ÄR STOOLT! hon spelar både gitarr och sjunger hur grymmt är inte det?
 jajamen! och nu är jag här i andra hemmet(at roro) jag och Rouaa ska nämligen fortsätta våran tradition och kolla på eurovison finalen senare skriver sen (har inte lovat nått)

peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0