back in business

halloj!

Tänkte faktist lägga ner bloggen men blev så sugen på att skriva, så nu antar jag att den är back on track. Ja.. ett långt sommarlov börjar gå mot sitt slut, vilket får mig att skaka av ångest! Gud jag vill verkligen inte tillbaka till skolbänken  igen...anyway

Dilan som varit i turkiet hela sommarlovet kom nyligen hem. En häjrtskärande återförening ägde rum hemma hos kristina och guuud vad det lättade på hjärtat att bara se henne igen!!
Sammma sak med vår egen lilla serb karro (aka shlyn) hon kom hem igår på självaste 080808! jag lovar att jag inte kunde sluta le efter att hon kommit, haha, seffo kmr snart hem också! ser fram emot att träffa henne med!

Det har blivit lite som en tradition för mig och girlsen att åka till mitt landställe som avslutning på lovet. Den traditionen ska ju självklart inte brytas detta år! Ja snart bär det väll av. förmodligen denna vecka så vi inte missar nån 08dag hihi

                                       
 
pea


Kommentarer
Postat av: dillpill

my good ricki va gammalt inlägg, d väcker verkligen underbara minnen :P <33

2009-05-27 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0