Saknat att blogga!

Hej ja nu har erica börjat blogga igen! min förra blev helt kaos men den här lär inte bli likadan (den gammla: eriicii.blogg..)

första inlägget måste ju vara lite speciellt så jag hoppas det inte blir något helt fel nu hehe..
Jag kan ju börja berätta om mina planer här i "livet". En dröm som jag bjuder på är självklart att bli skådis. Men så vill jag också åstakomma något som gör skillnad. Det jag vill göra är att starta någon slags organisation som hjälper utsatta barn i omvärlden och sverige. Sverige är som vilket annat land som helst, hemska saker kan äga rum här med. nyligen så blev ju en liten flicka, Engla 11år kidnappad och dödad. Det är sånt som jag vill stoppa! alla sjuka våldtäktsmän och peddon.
 
Kanske tom någon dag ge fattiga här i världen nytt hopp. Nyligen var jag i thailand och blev extra inspererad när jag såg alla fattiga och sjuka sitta på gatan. Min familj blev lite arga på mig när mycket av mina pengar gick åt tigare som satt på gatorna. Men men

Ja det kan ju inte vara så roligt att bara sitta och läsa hela tiden man vill ju ha något att titta på också, så här bjuder jag på lite bilder med mig och my ladies och kanske lite thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0