Men hallå där

Heej!

idag har jag varit på jätte bra humör, dagen startade med simning i skolan. Lärde mig att kråla vilket var jätte roligt faktiskt fast svårt, det tog lite tid att ''komma in i rytmen''

Det  visade sig också att kemi provet gick bra VG+ hihi. Har inte fått så bra i ett ämne på rätt länge nu. Imorgon är Sofias och Rouaas fest! ska bli kul. Idag var jag kristina och seffo i skärholmen för att hita någon fin present till sötisarna. vi stötte också på israa i skäris. Jag hittade inget passande till rouaa, sofias present är redan köpt och insalgen hoppas hon gillar den!
(berättar senare vad jag köpt)
Outfiten imorrn blir en grå tunika med svarta trekantiga mönster från gina tricot, genomskinliga tights och så toppar jag nog det med några fina smycken

hinner inte blogga så mkt men ska jag skärpa mig!
bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0