igår, GBG IDAG!

NIHAAO

hann aldrig blogga igår men mötet nere i JKS huset gick fint och mitt nya nr blev 33. Det kommer kännas ovant när domaren ropar foul på 33 istället för 5, ganska stor skillnad hehe.
Nu sitter jag här i mitt andra hem(alltså hos rouaa) och tar det lite lungt innan vi ska mötas i centrum. Jag och mitt affrobarn Sady tillbringade natten här haha vi sov typ ingenting men är ändå helt klarvaken och förväntansfull.
Vi köpte 10kg godis igår allt mitt gick på 82kr! och ska handla dricka och sånt idag! hahah man måste vara förberedd för en 5 timmars lång  tågresa ;)

jaja nu ska jag ut och sola lite i det fina vädret ska försöka blogga i gbg

shaaaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0