i skolan

Heej!
sitter i skolan nu. vi håller på med en so uppgift om samhällskunskap, skit jobbigt! jag är lite stressad så ursäkta vissa stavfel men jag måste berätta om gårdagen.

Jag och min mamma var på en shopping tur. Jag köpte marinblå Tommy Hilfiger skor och några toppar som jag velat ha, bland annat en från bikbok. vit med en jätte söt ftecknad flicka som trycker i sig en tårtbit. senare var jag tvungen att åka till bredäng för att hämta mina läxböcker som jag glömt hos min farmor. Jag cyklade dit ocg så mötte jag Rouaa och Sady vid JKS. dom bestämde sig för att cykla med mig men det blev inget cyklande. vi gick på en liten promenad och så mötte vi upp några killkompisar som vi clogs oss ner och snackade med om gamla minnen hehe.. inte så roliga men fick en del skratt attacker

min blogg är förtfarande inte färdig redigerad men hinner nog med några ändringar senare idag

Hugs<3 xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0