Helg!

Heej

den här veckan har verkligen gått snabbt! kändes som gårdagen var måndag! men men så glad att det är helg. Skola började med simning. jätte roligt älskar att bada. Efter skolan skulle laget dela ur flygblad i skrholmen. vi åkte dit. det var jätte jobbigt! men vi får ju betalt så det var värt besväret. Det är inte så lätt som folk tror att tvinga på lappar. Stod vid t-banan men det gick faktiskt snabbare att gå runt och dela ut.

nu sitter jag hos Sady och ska ut snart. Vi hade varit iväg och bättrat på solbrännan till gbg heheh sen en sväng förbi mig. Imorrn ska jag åka med familjen till landet. Det var mer än ett halv år som jag var där, men när sommaren kommer så blir det oftare.

jajaj ska nog ut snart hörs senre
chaao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0