:D

Heej!

Har inte kunnat skriva på ett tag eftersom jag inte äger någon data.. vi har ju flyttat och har inte riktigt hunnit med att koppla in installara och så. Men nu sitter jag här med Rouaa at her place och har lite tid at skriva.
jag försöker fixa till bloggen lite, vilket inte går så bra men till slut blir det väll fint.

Idag har det bara varit skola och snart ska jag iväg till min basketrtäningen. Snart har vi cup i Göteborg! ser verkligen fram emot det. Mest liseberg! vi ska samla in lite pengar till lag kassan mellan tor och lör. ska dela ut flygblad vid skärholmens t-bana haha så kom förbi ta en lapp så får vi mer betalt hehe

jaja nu ska jag försöka hitta en fin bakrund och fixa rouaas blogg


kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0