basket och tjejerna

Hej!

kom precis hem från en rolig dag tillsammans med sötisarna Dilan, Rouaa och Karro. Vi spelade basket och luffade runt köpte godis och bara umgicks. Jätte roligt faktiskt!
skolan var helt okej idag. satt i seketariatet på skol sm för 92 killarna i 4 timmar men man ställer väll upp. Juste jag fick tillbaka mina omdömen från mina lärare. Gud vissa har verkligen något emot mig ., jag kämpar och kämpar men det blir bara sämre haha.

Jag och min familj flyttade ju för några månader sen och nu är renoveringen av mitt rum i full gång!
Jag vet precis hur jag vill ha det. en svart mönstrad fondvägg rosa tappeter min fina säng x) och tv såklart. just nu är det lite kaos men när det väl är klart blir det nog jätte bra.

Hunny bun Rouaa och Sofia ska ha fest nu på lördag, ser fram emot det. kmr nog bli jätte roligt! men vad ska jag köpa till dom? jaja det får vi se. något som gör dom glada ska det bli i alla fall :)



lateer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0