-

shallo"

kom precis hem från träningen. Det var en okej träning  men lärde mig inte så mycket
vi tränade mest grunder vilket också är viktigt. Jag och tjejerna joggade också lite extra utomhus,
man vill ju vara i form till gbg! snart åker vi dit 8 dagar kvar om jag minns rätt.
Juste! vi hade gramatik prov på engelskan idag!
det gick nog åt skogen är verkligen skit dålig på oregelbundna verb osv..

imorgon är det en sak jag måste göra, köpa skor!
mina svarta fred perry har gått sönder jag behöver verkligen ett nytt par!
jag måste också köpa en väska några tights och kankse någon fin tröja... dag för lite "ut med det gammla in med det nya" rensning i garderoben



några plagg från MONKI jag vill ha






















det fanns ingen bild på skorna som jag förmodligen ska köpa, men men

gonatt folks<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0